תפעול מועדון קיים

 
 

מהו תפעול מועדון קיים?


תפעול מועדון לקוחות קיים דורש טיפול שונה מהקמת מועדון חדש, מכיוון שיש למועדון היסטוריה וקו שעל פיו הלך עד כה. צריכים להכיר את היסטוריית המועדון ולהבין מה נעשה עד כה ומהם הלקחים שנלמדו ונצברו עם הזמן. לשם כך, ראשית כל צריך ללמוד ולעשות ניתוח מעמיק של מועדון הלקוחות על בסיס מאגר הנתונים הקיים, וכן לבדוק את מהימנותו ואת איכות הנתונים. לאחר מכן, על בסיס למידת הנתונים במידה והם נמצאו ראויים, נשביח את המועדון בעזרת עוד סגמנטים וקמפיינים ניסיוניים שיראו לנו את הכיוון הנכון. לאחר תקופה זו ניתן ייעוץ שיווקי, פיתוח עסקי ובניית אסטרטגיה ללקוח ונדאג ליצור עבורו שיתופי פעולה עם בעלי עסקים שונים שיגדילו את הלקוחות של המועדון ומחזורי המכירות של בית העסק.
 
 
 
 
 
תפעול מועדון קיים
 
 
 

שירותים ששופינגכארד מציעה


שופינגכארד נותנת מענה ללקוחותיה של 360 מעלות, ומציעה את כל השירותים הדרושים לכם במקום אחד, כולל: כמעט כל דוח שניתן להעלות על הדעת, העלאת קמפיינים, שליחת SMS, ניוזלטר, קופון סלולרי, דיוור, שירותי דפוס, הנפקת כרטיסים, מכירת מדפסות כרטיסים, המלצות וייעוץ שיווקי.

שופינגכארד הינה אחת החברות המובילות והוותיקות בתחום, ראשונה במתן השירות ומחזיקה בטכנולוגיות מהמתקדמת ביותר בישראל לניהול מועדוני לקוחות.  

אם ברצונכם להשתדרג ולהפיק יותר ממועדון הלקוחות שלכם, אם ברצונכם לנהל את מועדון הלקוחות שלכם בצורה מקצועית, נכונה ורווחית -  שופינגכארד היא החברה הנכונה עבורכם. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אודם 3, פתח תקווה
טל':   9191396 - 03
פקס: 9244478 - 03
 
 
 
ליידי קומפורט מועדון לקוחותליאם הפקות מועדון לקוחותספרינג מועדון לקוחותאלדו מועדון לקוחותANANAS מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחותחנה'לה מועדון לקוחותBAMBINI מועדון לקוחותפילפל מועדון לקוחותקלאב אופנה מועדון לקוחותאייס קלאב מועדון לקוחותעמנואל מועדון לקוחותAMERICA TODAY מועדון לקוחותKERENVEMICHAL מועדון לקוחותANNE FONTAINE מועדון לקוחותC HOTELS מועדון לקוחותמשאלות מועדון לקוחותWOLFORD מועדון לקוחותHAGITASSA מועדון לקוחותסימני דרך מועדון לקוחותBRANDY'S מועדון לקוחותירושלמי מועדון לקוחותפתח תקוה+ מועדון לקוחותבזאר שטראוס מועדון לקוחות101 מועדון לקוחותZIVA DOR מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחות