נאמנות לקוחות

 
 
הקמת מועדון לקוחות בכל עסק שנותן שירותים או מוכר מוצרים שונים יוצר נאמנות הדדית בין העסק והלקוחות. נאמנות הלקוחות נמדדת ברכישת המוצרים והשירותיםשלכםבעסק שלכם ולא בעסקים מתחרים, והנאמנות שלכם נמדדת בקשר האישי עם הלקוחות הכולל הצעות מיוחדות, מבצעים שונים, מתנות והצעות ספציפיות לכל לקוח ולקוח בנפרד.כלומר, הפעלת מועדון לקוחות מאפשרת לדעת מה הלקוח אוהב, ומה הוא רוכש באופן קבוע,ולהציע לו את הדברים הללו באופן אישי בהנחות ובמבצעים מיוחדים רק לו. לזה קוראים נאמנות העסק ללקוח. הלקוח מצידו יהיה נאמן לעסק ברוכשו לא רק את מוצרי ושירותי המבצע, אלא את סך כל המוצרים והשירותים הנחוצים לו בתחום של העסק שלכם אצלכם בעסק.לזה קוראים נאמנות לקוחות.

 
 
 
שופינגכארד - יצירת נאמנות לקוחות
 
 
 

החשיבות של נאמנות לקוחות

לא נשלה את עצמנו ונאמר כי כל עסק מעוניין להגדיל את ההכנסות והרווחים שלו. אבל יש דרכים שונות לעשות זאת, והקמת מועדון לקוחות נחשבת לדרך יעילה ומוכחת לשם כך. יצירת נאמנות בקרב הלקוחות של העסק יוצרת מאגר של אנשים המעוניינים לרכוש את המוצרים והשירותים של העסק בעסק באופן תמידי. מובילי השיווק בעולם הבינו כבר מזמן כי ההבדל בין עסק אחד לשני כיום הם לא המוצרים עצמם או השירותים עצמם (כולם מוכרים את אותם כרטיסי טיסה ללונדון בהבדלים קטנים מאד במחיר), אלא השירות והיחס שהלקוח מקבל. יצירת נאמנות הדדית בין העסק ללקוחות יוצרת תחושה של יחס אישי אמיתי וכבוד הדדי גם אם אין מגע אנושי בין הצדדים. כאשר מגיעה ללקוח הביתה חוברת עם מבצעי הנחה שלמועדון הלקוחות ושמו מופיע על כל קופון ורוב הקופונים ממוקדים בצרכים שלו, הוא ירגיש כי הוא מקבל יחס של כבוד, ויראה בעסק שלכם מקום שכיף לו לרכוש בו מוצרים או שירותים ויתמיד בכך.


 

היתרונות של יצירת נאמנות לקוחות לעס מסתכמת בדברים הבאים:


· תחושה של יחס אישי, חם ולבבי אצל הלקוח

· התמקדות בצרכים של הלקוח הספציפי

· הגדלת סל הקניות של הלקוח בעסק

· הרחבת מעגלי הפרסום האישי (כל לקוחמרוצה הוא סוכן פרסום מרצון)

· הגדלת ההכנסות של העסק

· הגדלת הרווחים של העסק


 

איך לעשות זאת וליצור נאמנות של הלקוחות לעסק?


כפי שנאמר, הקמת מועדון לקוחות הוא הכלי העיקרי ביצירת נאמנות הדדית בין הלקוחות לעסק.על מנת לעשות זאת, יש להקים מועדון לקוחות מקצועי ומנוהל היטב, וכדי להצליח בכך חברת שופינגכארד, המתמחה בכך מזה שנים רבות, עומדת לשרותכם בכל הנחוץ כדי להצליח.

בין שירותי החברה תמצאו: תוכנת ניהול מועדוני לקוחות, תפעול מועדוני לקוחות, ניתוח מידע בידי אנליסטים, הקמת ותפעול של דפי פייסבוק, בניית אפליקציות תומכות לעסק, יצירת מבצעים ושיתופי פעולה בין הלקוחות, כרטיסי מתנה חכמים, הקמה ותפעול של מבצעים חכמים ועוד שירותים רבים.
חברת שופינג כארד מחברת בין כל המרכיבים הללו ליצירת נאמנות לקוחות לעסק, שתגדיל את הרווחים שלכם בשורה התחתונה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אודם 3, פתח תקווה
טל':   9191396 - 03
פקס: 9244478 - 03
 
 
 
ליידי קומפורט מועדון לקוחותליאם הפקות מועדון לקוחותספרינג מועדון לקוחותאלדו מועדון לקוחותANANAS מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחותחנה'לה מועדון לקוחותBAMBINI מועדון לקוחותפילפל מועדון לקוחותקלאב אופנה מועדון לקוחותאייס קלאב מועדון לקוחותעמנואל מועדון לקוחותAMERICA TODAY מועדון לקוחותKERENVEMICHAL מועדון לקוחותANNE FONTAINE מועדון לקוחותC HOTELS מועדון לקוחותמשאלות מועדון לקוחותWOLFORD מועדון לקוחותHAGITASSA מועדון לקוחותסימני דרך מועדון לקוחותBRANDY'S מועדון לקוחותירושלמי מועדון לקוחותפתח תקוה+ מועדון לקוחותבזאר שטראוס מועדון לקוחות101 מועדון לקוחותZIVA DOR מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחות