נאמנות ללקוח

 
 


כיצד ליצור נאמנות כלפי הלקוח?


אחת המשימות החשובות של כל עסק היא יצירת מאגר לקוחות נאמנים. לקוחות נאמנים הם לקוחות שחוזרים שוב ושוב לעסק, כדי לרכוש את מוצריו או את שירותיו, וכדי לעודד יצירת מאגר לקוחות כזה יש להראות נאמנות ללקוח מצד העסק. כיצד רוכשים את נאמנותו של הלקוח ומפגינים נאמנות כלפיו? ישנן דרכים שונות לעשות זאת, ואחת הדרכים החדשניות כיום היא על ידי יצירת מועדון לקוחות.

יצירת מועדון לקוחות


נאמנות ללקוח נמדדת ביחס המועדף שאתם כבעלי העסק מפגינים כלפיו. יחס מועדף יכול להיותבצורת הנחות או מבצעים מיוחדים, באמצעות מוצרים ושירותים ייחודיים רק לו, באמצעותהענקת מתנות וכיוצא באלה. כדי לארגן את הלקוחות הנאמנים יש ליצור מועדון לקוחות עלמנת שיבדיל אותם מיתר לקוחות העסק.

 
 
 
שופינגכארד - יוצרים נאמנות ללקוח
 
 
 

שלבים בהקמת מועדון לקוחות


הקמתמועדון לקוחות אינו עניין פשוט כפי שאולי זה נראה במבט ראשון. לא מדובר רק עלעיצוב והדפסת טפסי הצטרפות, רכישת כרטיסים ושכירת תוכנת ניהול והצטרפות. הענייןיותר מורכב, ויש להתמודד עימו באופן מקצועי כחלק אינטגראלי ממערך השיווק הכולל שלהעסק. החלק הטכני של הקמת מועדון לקוחות הוא החלק הקטן והקל. פיתוח אסטרטגיהויצירתיות הם הבסיס ליצירת מועדון לקוחות טוב ופעיל, ועל זה יש לשים את הדגש.

עלמנת ליצור את האסטרטגיה הנכונה יש לשאול מספר שאלות בסיסיות:

· מה מטרת המועדון?

· מהו המידע שברצונכם להפיק ממנו?

· כיצד יוצרים נאמנות אצל הלקוח?

· כיצד יוצרים בידול מעסקים אחרים?

· כיצד יוצרים מועדון לקוחות אטרקטיבי?

· כיצד תנהלו את התקשורת עם הלקוחות במועדון?

· מה התקציב השוטף שיש לכם להפעלתהמועדון?

· כיצד לנתח את הנתונים החשובים מתוך סךכל הנתונים המתקבלים?

· כיצד למנף את הנתונים המצטברים במועדוןכדי להפוך אותם להכנסות?

יצירת והפעלת מועדון לקוחות דורשים ידע רב וניסיון. עסקים רבים שניסו לפתח מועדון לקוחות בעצמם לא צלחו בכך, והם מצאו עצמם מתקנים שוב ושוב את הנזק שהסבו לעצמם. המועדונים הללו לא מצליחים בגלל סיבות רבות החל ממאגר נתונים לקוי, טופסי הצטרפות שגויים, חוסר התייחסות לנתונים חשובים, חוסר עקביות בניהול המועדון ובניית אסטרטגיה לא נכונה לעסק.

הקמת מועדון מצריכה תכנון לטווח ארוך, הצבת יעדים וליווי מקצועי לאורך כל הדרך. יצירת נאמנות ללקוח היא המפתח בהקמת מועדון לקוחות, וזאת עוד לפני נאמנותו של הלקוח לעסק. לפיכך מומלץ להיעזר בחברה מקצועית שזה עיסוקה העיקרי.

שופינגכארד הינה חברה להקמת ותפעול של מועדוני לקוחות. לחברה נסיון של 12 שנים בתחום זה, והיא עובדת עם חברות עסקיות מסוגים שונים. עבודה עם שופינגכארד תאפשר לכם לקבל מועדון לקוחות מרשים ומצליח לצד ניהול יעיל, ויצירת נאמנות ללקוח ברמה שלא הכרתם. החברה מלווה כל פרוייקט הקמה שלה עד לקבלת התוצאות הרצויות תוך ביצוע כל המשימות הנדרשות לשם כך. הצטרפות למאגר לקוחותינו מבטיחה לכם הגדלת ההכנסות באמצעות יצירת נאמנות הלקוח לעסק שלכם.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אודם 3, פתח תקווה
טל':   9191396 - 03
פקס: 9244478 - 03
 
 
 
ליידי קומפורט מועדון לקוחותליאם הפקות מועדון לקוחותספרינג מועדון לקוחותאלדו מועדון לקוחותANANAS מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחותחנה'לה מועדון לקוחותBAMBINI מועדון לקוחותפילפל מועדון לקוחותקלאב אופנה מועדון לקוחותאייס קלאב מועדון לקוחותעמנואל מועדון לקוחותAMERICA TODAY מועדון לקוחותKERENVEMICHAL מועדון לקוחותANNE FONTAINE מועדון לקוחותC HOTELS מועדון לקוחותמשאלות מועדון לקוחותWOLFORD מועדון לקוחותHAGITASSA מועדון לקוחותסימני דרך מועדון לקוחותBRANDY'S מועדון לקוחותירושלמי מועדון לקוחותפתח תקוה+ מועדון לקוחותבזאר שטראוס מועדון לקוחות101 מועדון לקוחותZIVA DOR מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחות