מועדוני לקוחות ותרומתם הממוקדת לעסק שלך

 
 
רבים מאיתנו חברים במועדוני לקוחות של עסקים מסוגים שונים: רשתות שיווק מזון, רשתות פארם, רשתות בגדים, חנויות ספרים וצעצועים, משרדי נסיעות, ואפילו לאינסטלטורים יש כיום מועדוני לקוחות שתורמים להצלחה של העסק. כיצד זה עובד? איך מקימים מועדון לקוחות, ומה התרומה המשמעותית שלו בשיווק הממוקד של העסק שלכם? על כך במאמר הבא.
 
 
 
שיווק ממוקד עבור מועדוני לקוחות
 
 
 

התרומה של מועדון לקוחות לעסק שלך

 

בשורה התחתונה מדובר בשלושה דברים עיקריים:

  • הגדלת המכירות
  • הגדלת ההכנסות
  • הגדלת הרווח של העסק

מועדון לקוחות נחשב כיום לאמצעי שיווק ממוקד, והוא מתאפשר תודות לטכנולוגיה המתקדמת, המשלבת תוכנת מחשב עם האינטרנט בצורה אפקטיבית. הרעיון הוא מאד פשוט: להפוך את מאגר הלקוחות שלכם לחברים במועדון, שמציע להם מבצעים והנחות מיוחדות, מתנות וכדומה, ובמיוחד יחס אישי וממוקד בכל אחד באופן פרטי. לדוגמה: רשת מרכולים, שבהם אתם רוכשים מזון באופן קבוע באמצעות כרטיס אשראי, יכולה לעקוב אחר המוצרים השכיחים ביותר שאותם אתם רוכשים בכל קנייה, ולהציע לכם אותם בהנחה במסגרת החברות שלכם במועדון הלקוחות. כלומר, המועדון לא רק פונה לחבריו במבצעים כלליים, אלא שהטכנולוגיה מאפשרת למקד את הפנייה אל הלקוח על פי העדפות שלו, לפי תאריכים חשובים בחייו (יום הולדת, יום הנישואין וכדומה).

 
באופן זה ניתן כיום להקים מועדוני לקוחות, שמצד אחד מעניקים הנחות ומבצעים כלליים לחברי המועדון, ומהצד השני מפגינים יחס אישי (במובן המסחרי) לכל חבר וחבר באופן נפרד.

מועדון לקוחות הוא לא רק שיווק ממוקד, אלא שבסוף השורה, המועדון קושר את הלקוחות לעסק, והופך את הקנייה שלהם בו לכדאית יותר. הרעיון הוא לקשור את הלקוחות לעסק, בכדי שירכשו לא רק את המבצעים שהמועדון מציע, אלא את כל מוצרים הנחוצים להם גם בשגרת היום יום.

 

כיצד להקים מועדון לקוחות

 
בהיותו מרכיב שיווקי ממוקד, יש להפקיד את הקמת המועדון בידי חברות מקצועיות, שהעסק שלהם הוא הקמת מועדוני לקוחות לעסקים שונים. תחשבו על זה כמו על צביעת רכב - כדי שזה יצא טוב ויפה, יש להכניס את הרכב למוסך מקצועי, שיעניק לכם עבודה וגימור מושלמים, למרות שכל אחד יכול לרכוש צבע בעצמו ולמרוח את הרכב. אבל כל אחד יבחין שמדובר בצביעה חובבנית ולא בדבר האמיתי. במקרה של הקמת מועדוני לקוחות, ומכיוון שמדובר באמצעי שיווק ממדרגה ראשונה, האמור להגדיל את הרווחים של החברה, מדובר במשהו הרבה יותר משמעותי. מועדון לקוחות טוב ומצליח הוא מועדון בעל אסטרטגיה נכונה, גישה מותאמת לסוג העסק והלקוחות ונשמה.
 
הקמת מועדוני לקוחות ותפעולם השוטף מצריך ידע ונסיון רב. חברת שופינגכארד עומדת לשירותכם עם נסיון רב שנים בתחום, עם מאגר לקוחות מכל ענפי המשק, ועם צוות יצירתי ומקצועי שיענה על כל הצרכים שלכם ובדרכים שלא העלתם על דעתכם כלל.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אודם 3, פתח תקווה
טל':   9191396 - 03
פקס: 9244478 - 03
 
 
 
ליידי קומפורט מועדון לקוחותליאם הפקות מועדון לקוחותספרינג מועדון לקוחותאלדו מועדון לקוחותANANAS מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחותחנה'לה מועדון לקוחותBAMBINI מועדון לקוחותפילפל מועדון לקוחותקלאב אופנה מועדון לקוחותאייס קלאב מועדון לקוחותעמנואל מועדון לקוחותAMERICA TODAY מועדון לקוחותKERENVEMICHAL מועדון לקוחותANNE FONTAINE מועדון לקוחותC HOTELS מועדון לקוחותמשאלות מועדון לקוחותWOLFORD מועדון לקוחותHAGITASSA מועדון לקוחותסימני דרך מועדון לקוחותBRANDY'S מועדון לקוחותירושלמי מועדון לקוחותפתח תקוה+ מועדון לקוחותבזאר שטראוס מועדון לקוחות101 מועדון לקוחותZIVA DOR מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחות