מהו מועדון צרכנות?

 

בשונה ממועדון לקוחות שמטרתו היא לפתח נאמנות בקרב הלקוחות והעלאת הפדיון המזוהה של בעל העסק, מועדון צרכנות מטרתו היא לאגד באמתחתו אוכלוסייה שמחמת גודלה / ייחודה / האיכות שלה (או כל מאפיין משותף אחר) תזכה את חבריו בהנחות הרלוונטיות לחברי הקבוצה.

מטרת מועדון צרכנות היא להיטיב עם חבריו, להשתמש בכוח של הקבוצה על מנת לקבל הנחות והטבות השמורות לבעלי כוח קנייה מאורגן וחזק. ישנם הרבה מועדונים כאלה בארץ – לעובדי הייטק, עובדי ההסתדרות, מועדון הביטחון, עובדי המדינה, מילואימניקים ועוד.
 
 
 
 תפעול הקמה וניהול מועדון צרכנות
 
 
 

הקמת מועדון צרכנות

 

האתגר המרכזי הוא בעיית "הביצה והתרנגולת", כלומר: מכיוון שעד שלא גויסו מספר מצטרפים גדול, לא ניתן לקבל הנחות משמעותיות מעסקים וכל עוד אין הטבות, אין סיבה להצטרף לכרטיס. בהקמת מועדון מסוג זה יש לצקת תוכן לכרטיס ולהפוך אותו לבעל ערך למשתמשים בו מצד אחד, ומצד שני לצרף כמות גדולה ככל האפשר של חברי מועדון.

הקמת מועדון צרכנות זו מלאכה מורכבת וייחודית המצריכה ניהול נכון, ניסיון, מיתוג נכון, פרסום ושיווק הכרטיס יחד עם הטבות אמתיות ורלוונטיות, משתנות וקבועות. מרכיבים אלה הם שיביאו את מועדון הצרכנות להצליח.

הקמת מועדון שכזה יהיה בעל עלויות גבוהות יחסית שנגזרות משכר כוח אדם, הנפקת הכרטיסים עצמם, אתר אינטרנט, דפוס, פרסום וגיוס ההטבות. לכן כמעט תמיד יעמוד מאחוריו גוף שמתקצב את פעילותו או שמחזיקי הכרטיס ישלמו בעבורו.

שופינגכארד הקימה וניהלה מספר מועדוני צרכנות, ביניהם:


מועדון חברותא – מועדון הצרכנות הראשון לציבור החרדי

מועדון ירושלמי – מועדון המיועד לתושבי ירושלים ומקנה הטבות ייחודיות מהעירייה ומבעלי עסקים ומונה כ 100,000 חברים

חדש! מועדון PT+ – מועדון המיועד לתושבי פתח תקווה ומקנה שלל הטבות ברחבי העיר, המונה 30,000 חברים. המועדון מקבל תגובות חיוביות מאוד וגודל בקצב של כ- 10% מדי חודש.


 

המועדון שישנה את כללי המשחק

 

אם אתם חושבים שעשיתם הכול כדי לגייס כמה שיותר לקוחות לעסק שלכם, כדאי שתבדקו זאת שנית. יש דבר אחד שאולי לא שמעתם עליו או לא חשבתם שהוא מתאים לעסק שלכם אבל מהיום אתם תדעו טוב מאוד מדוע הוא רלוונטי גם אליכם. מועדון צרכנות הוא אחד ההמצאות החשובות ביותר שהיו בשנים האחרונות והוא מאפשר לעסק שלכם להתאגד יחד עם עוד עסקים ולגרום ללקוחות לחזור אליכם שוב ושוב תוך כדי שיווק ממוקד. גם אם אתם מציעים מוצרים יקרים יותר מהממוצע, כשיש הטבות והנחות הלקוחות לא יפסיקו להגיע.

 

קולע בול לטעם הישראלי

 

תרבות הקנייה הישראלית היא דבר שלא תמיד קל להבין אותו אך מועדון צרכנות הוא הדבר הכי מדויק שיש. הישראלים אוהבים לקבל הנחות וזה לא משנה אם מדובר במוצר יקר יותר או זול יותר. עצם העובדה שמישהו חושב עליכם ונותן לכם הנחות גורם לכם להרגיש יותר טוב וכך זה עובד בדיוק לגבי הצרכנים שלכם שיגיעו בהמוניהם וינצלו את ההטבות שאתם נותנים להם וכך הלקוחות הקבועים יגדילו את ההכנסות.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אודם 3, פתח תקווה
טל':   9191396 - 03
פקס: 9244478 - 03
 
 
 
ליידי קומפורט מועדון לקוחותליאם הפקות מועדון לקוחותספרינג מועדון לקוחותאלדו מועדון לקוחותANANAS מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחותחנה'לה מועדון לקוחותBAMBINI מועדון לקוחותפילפל מועדון לקוחותקלאב אופנה מועדון לקוחותאייס קלאב מועדון לקוחותעמנואל מועדון לקוחותAMERICA TODAY מועדון לקוחותKERENVEMICHAL מועדון לקוחותANNE FONTAINE מועדון לקוחותC HOTELS מועדון לקוחותמשאלות מועדון לקוחותWOLFORD מועדון לקוחותHAGITASSA מועדון לקוחותסימני דרך מועדון לקוחותBRANDY'S מועדון לקוחותירושלמי מועדון לקוחותפתח תקוה+ מועדון לקוחותבזאר שטראוס מועדון לקוחות101 מועדון לקוחותZIVA DOR מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחות