הקמת מועדון לקוחות לעסק ויתרונותיו

 
 
מועדון לקוחות נחשב כיום לאמצעי שיווק ממוקד, שמגדיל את ההכנסות והרווחים של כל עסק המעניק שירותים או מוכר מוצרים מסוגים שונים. הרעיון השיווקי העומד מאחורי הקמת מועדון לקוחות לעסק, הוא שיצירת יחס אישי בין העסק ללקוח, ומתן שירות ממוקד הוא האמצעי הטוב ביותר להגדלת מאגר הלקוחות באופן כללי, ושמירה על מאגר לקוחות זה באופן ספציפי.
 
הקמת מועדון לקוחות מאפשר לעסק ליצור נאמנות הדדית בין בלקוח לעסק ולתת ללקוח יחס אישי המתבטא בהצעות ספציפיות עבורו, על פי נתוני הרכישה שלו מן העבר, בהצעות אישיות לימים חשובים כדוגמת ימי הולדת, יום הנישואין, ימי ההולדת של הילדים וכדומה. בנוסף, מאפשר מועדון לקוחות להציע לחבריו מבצעים, הנחות מתנות והנחות שאינן ניתנות למי שאינו חבר, והרעיון כולו אמור לקשור את הלקוח לעסק במובן שאת כל הצרכים שלו ירכוש בעסק שלכם, ולא רק את אלה המוצעים לו בהנחות המועדון.

 
 
 
הקמת מועדון לעסק
 
 
 

כיצד נוצר הקשר בין הלקוח לעסק באמצעות מועדון הלקוחות

 

מועדון לקוחות מוקם באופן מקצועי עם אסטרטגיית פעולה ממוקדת בהתאם לסוג העסק והלקוחות. המועדון הוא גוף חי ופועל, ויש לתפעל אותו באופן רציף ויומיומי. המועדון מקבל מידע רב אודות החברים בו, והוא פועל לצירוף חברים חדשים כל הזמן. הגדלת מועדון הלקוחות היא אחת המשימות החשובות של כל עסק, ובמיוחד בעסקים מתחילים שמעוניינים למנף את השיווק שלהם בדרך יעילה ומוכחת. הקשר בין המועדון ללקוחות מתבצע על ידי תוכנת ניהול המועדון עם ממשק אוטומטי לקופה, ולתכנת ועל ידי האלמנטים הבאים:

• שליחת SMS
• ניוזלטר
• דיוור
• קופונים סלולאריים
• שירותי דפוס ושליחתם
• כרטיסי חבר
• דפי פייסבוק
• אתר האינטרנט של העסק

 

כיצד מועיל הקמת מועדון לעסק

 

מנהל העסק מעוניין לראות את השורה התחתונה של מאזן ההכנסות וההוצאות של העסק, כדי לדעת מה הוא הרווח של העסק. יצירת מועדון לקוחות היא ללא ספק תרומה חשובה לשורה התחתונה של העסק. המועדון מגדיל את מאגר הלקוחות הקבועים של העסק, ומגדיל את ההכנסות ואת הרווחים בשורה התחתונה. ככל שמועדון הלקוחות גדול יותר, והיחס ללקוחות אישי יותר, נוצרת נאמנות הדדית בין העסק ללקוחות ושני הצדדים נהנים מכך. הלקוח מקבל את מה שהוא רוצה, ואוהב במבצעים והנחות מיוחדות עבורו, הוא מקבל יחס אישי ולבבי, והוא נהנה לרכוש את המוצרים או השירותים של העסק שלכם.
 

עסקים חדשים נהנים מתנופת שיווק חדשנית על ידי יצירת מאגר לקוחות, שיהוו את הבסיס הקשיח של הלקוחות הקבועים העתידיים של העסק שלהם.על מנת להצליח בכל אלה חברת שופינגכארד עומדת לשירותכם עם נסיון של שנים רבות בתחום הקמת ותפעול של מועדוני לקוחות, מול לקוחות בכל ענפי המשק. שופינגכארד מאמצת אסטרטגיות תפעול חדשניות המותאמות לכל עסק באופן יצירתי וספציפי, כאלה שלא תמצאו בשום מקום אחר.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אודם 3, פתח תקווה
טל':   9191396 - 03
פקס: 9244478 - 03
 
 
 
ליידי קומפורט מועדון לקוחותליאם הפקות מועדון לקוחותספרינג מועדון לקוחותאלדו מועדון לקוחותANANAS מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחותחנה'לה מועדון לקוחותBAMBINI מועדון לקוחותפילפל מועדון לקוחותקלאב אופנה מועדון לקוחותאייס קלאב מועדון לקוחותעמנואל מועדון לקוחותAMERICA TODAY מועדון לקוחותKERENVEMICHAL מועדון לקוחותANNE FONTAINE מועדון לקוחותC HOTELS מועדון לקוחותמשאלות מועדון לקוחותWOLFORD מועדון לקוחותHAGITASSA מועדון לקוחותסימני דרך מועדון לקוחותBRANDY'S מועדון לקוחותירושלמי מועדון לקוחותפתח תקוה+ מועדון לקוחותבזאר שטראוס מועדון לקוחות101 מועדון לקוחותZIVA DOR מועדון לקוחותבת עין מועדון לקוחות